czwartek, 4 maja 2017

I got a problem and it sucks

Majóweczka była i się skończyła. A mogło być tak fajnie. Pogoda raczej nie dopisała, przynajmniej dla mnie. Jakos nie za bardzo umiem sobie rozplanować czas, tak żeby wszystko mi się udało. No i znowu dopiero teraz wstawiam jakiegoś posta, ale wybaczcie mi- chyba już nie ten czas. Może jakbym nie chodzil do szkoły, nic nie robił, nie miał takiego profilu(biol-chem-mat), to może i z nudów bym systematycznie coś wrzucał. Ale na to wychodzi, że niestety tak nie będzie. A teraz znowu przede mną matura próbna ze wszystkiego i juz nie wyrabiam. No ale powiedzmy sobie, że teraz jakoś sobie odpocząłem. Jestem człowiekiem już przyzwyczajonym do dużej ilości pracy i czasami nawet w wolne dni jest mi strasznie dziwnie. No bo nagle po takich intesywnych miesiącach nauki, roboty, siedzenia w szkole nagle nic nie musze robic. I powiem wam szczerze, że wtedy się czuję dziwnie. Mam nadzieję, że nie jest to jakiś objaw pracoholizmu, a przynajmniej nie w tym wieku. No cóż jak macie teraz jeszcze wolne to wykorzystajcie to po prostu produktywnie. 
Zapraszam na instagrama i tumblra







11 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia ♥
    No niestety pogoda w majówkę nam nie sprzyjała.. :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Majówka jakoś minęła, nie narzekam. Życzę powodzenia na maturze oczywiście, zdjęcia bardzo ładne. :)
    Rzadko widzę męską część społeczności na bloggerze, więc obserwuję. Będę wpadać częściej. ;)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biol-chem-mat, rzeczywiście ciężko, ale na humanistyczno-prawnej też nie jest różowo, zaufaj mi. Na szczęście już koniec i tylko matura. Powodzenia na próbnej ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Jestem na tym samym profilu, ale w I klasie, więc na tą chwilę nie mam na co narzekać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są prześliczne! Szczególnie to ostatnie jest cudowne!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie umiem siedzieć i nic nie robić, nawet gdy nie mam nauki to staram się wykorzystywać czas produktywnie
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda w majówke faktycznie nie dopisała, ale mogło być gorzej. Ja moją spędziłam bardzo fajnie :-)

    Zapraszam serdecznie do mnie na post, a w nim dużo szybkich samochodów :D
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę świetne zdjęcia, piękny krajobraz na pierwszym zdjęciu! ♥ Zdjęcia po prostu magiczne *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie mnie urzekło ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń