niedziela, 19 marca 2017

It was a good day

Dzisiejszy dzień, mimo tego, że pogoda kompletnie nie dopisuje, jest dla mnie w pewnej kwestii wyjątkowy. Pewnie wielu z was, a może i wszyscy nie pamiętacie kiedy założyłem bloga. Tak, to było właśnie 19 marca 2016 roku. Wtedy postanowiłem, że otworzę nową ścieżkę w soim życiu, jaką jest blogowanie. I powiem szczerze, że nie żałuję tej decyzji. Rozwinęłem swoją pasję, w przeciwnym razie nie chcwyciłbym nawet za aparat żeby coś robić. Przez ten rok nauczyłem się wielu rzeczy- tych fajnych, no i może trochę "ciemnej" strony blogosfery. Wiem, że oczywiście, mto że trochę tu zaistniałem, to nie jest tylko moja zasługa. Dziękuję wszystkim, którzy klikneli obserwuj i często odwiedzają mojego bloga. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które mi piszecie. Mam nadzieję, że bede to robił jak najdłużej się da. Wiem, że może w przyszłości roóżne rzeczy mogą się zdarzyć i może będę musiał się pożegnać z blogowaniem na zawsze. Ale nie martwcie się- na razie nie zamierzam nigdzie odchodzić. Tu gdzie jestem i to, co stworzyłem mi odpowiada i będę to rozwijał dalej.
Zapraszam na instagrama i tumblra









9 komentarzy:

  1. gratulacje! życyzmy kolejnych lat w blogosferze! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę świetne zdjęcia i potrafisz "złapać" ciekawe ujęcie :). Gratulacje okrągłego roku w blogosferze! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotografie robisz świetne :) Powodzenia dalej :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, ze 19 marca to też dla mnie wyjątkowy dzień, ale z racji urodzin.
    Powodzenia w dalszej przygodzie fotografii
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pierwszych urodzin bloga, oczywiście życzę Ci kolejnych i samych sukcesów! :)
    Zazdroszczę psiego modela, wygląda na takiego grzecznego i posłusznego - ja niestety nie mogę takiego znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! To, że przez rok udało ci się być systematycznym i wytrwać w blogowaniu to połowa sukcesu ;) Życzę kreatywności i radości z dalszego tworzenia bloga! Jaki słodziak! Jak się wabi?

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    Świetne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń