czwartek, 9 marca 2017

I had to get away

W życiu często dążymy do spełnienia naszych marzeń i pragnień. Od małego chcemy być piosenkarzami, lekarami, strażakami. Potem nam to w większości przypadków mija i powracamhy do rzeczywistości. No bo przecież rzeczywistosć jest zupełnie inna, jak chcę być kimś sławnym, to się nie wybije, nie mam szans na założenie własnego biznesu itp. Mówię tutaj właśnie o takich rzeczach, które w jakimś stopniu wyróżniają się z tłumu. Pewnie myślisz sobie, że nie dasz rady, że tak naprawdę będziesz musiał znalexć sobie jakiś zwykły, szary zawód. Ale po co się poddawać, być słabym i marnować swoje szanse? W życiu zdarza się wiele nieprzyjemnych sytuacji, z których trzeba będzie wyjść. Jeszcze zdążymy się nasłuchać tego, że nie mamy szans i jesteśmy beznadziejni. Ale trzeba być twardym, iść do przodu, mieć poczucie własnej wartości. Bo to wszystko jest warte tego sukcesu. Nie chcę tutaj teraz nikogo krytykować za swoje postępowanie, ale taka jest prawda. Czasem trzeba zagryźć zęby i iśc do przodu.
Zapraszam na instagrama i tumblra 












6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia!

    Będzie mi bardzo milusio, jeśli zaglądniesz do mnie <3
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały temat dla mnie bo ostatnio właśnie zaczęłam zauważać, że te wszystkie naiwne wyobrażenia o pracy, studiach i ogólnie przyszłości od początku skazane były na porażkę. Masz rację, warto próbować, nie poddawać się, ale nie wiem, czy będę miała na tyle odwagi by zaryzykować i to zrobić... Bo im jesteśmy starsi, tym bardziej uświadamiamy sobie, jakie to wszystko było złudne i nieprawdziwe... W każdym razie Tobie życzę samych pozytywnych myśli!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jakie boskie zdjęcia :)
    Czym robisz zdjęcia?
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zakładajmy od razu, że będzie ciężko i, że się nie uda. Wtedy to porażka gwarantowana.
    Świetne zdjęcia!
    obserwuję
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń