piątek, 17 lutego 2017

Warto zobaczyć zdjęcia w realu

Zawsze kiedy wujeżdżamy na jakies wycieczki musimy porobić mnóstwo zdjęć. Zwiedzając fotografujemy każdy kąt, zakamarek, żeby mieć do swojej kolekcji wspomnień. A przynajmniej ja tak mam. Mam również wiele rodzinnych zdjęć, które z chęcia oglądam wracając do wczesnych lat. Ale myślę, że najlepiej zobaczyć zdjęcia naprawdę w rzeczywistości. Oglądanie zdjęć w komputerze sprawia dla mnie często wiele problemów, bo raz to się komputer zatnie, a raz to trzeba gdzieś grzebać. A poza tym człowiek po jakimś czasie już całkiem zapomina o tym, ze w ogóle je mam. dlatego postanowiłem zeby dac zdjęcia do wywołania. Ja osobiście skorzystałem z usług empik foto, które wykonało moje zamówienie. W ciągu kilku lat nazbierało się ich "miliony", a ja wybrałem ponad 500 zdjęć. Niezwykle się ucieszyłem kiedy dostałem już swoje zamówienie. To bardzo fajne zobaczyć zdjęcia w rzeczywistości i wracać do wspomnień. Jakość zdjęcia była naprawde w porządku, nie mam zadnych uwag. Zamówienie już mogłem odebrać po dwóch dniach, co uważam, ze jest bardzo szybkie. Ja większość swoich zdjęć zmówiłem w formacie 10x15 i parę z formacie 13x18. Na empik foto są również inne formaty, które mogą wam się spodobać. A ja jak najbardziej polecam wywoływanie zdjęć.
Empik foto








Serdecznie zapraszam
maaddami.blogspot.com

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wywoływanie zdjęć to świetny pomysł, sama niedługo pewnie stworzę własny album :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zdjęcia to świetna rzecz, dzięki nim możemy uchwycić najpiękniejsze chwile w naszym życiu a potem do nich wracać ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ostatnio wywołałam chyba z 200 zdjęć i włożyłam do albumu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Również kocham wywoływanie zdjęć i faktycznie usługi empik foto są świetne :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł... Tworzyć takie albumy, czy przywieszać gdzieś takie zdjęcia... Magia *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda!!!
    Jest zupełnie inne wrażenie

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ja się nawet boję pomyśleć ile zdjęć zalega u mnie na dyskach, komputerze czy telefonie. Wybieranie najciekawszych na pewno nie byłoby zadaniem na krótką chwilę. I choć blog oraz kanał na yt są jak na razie taką bazą wspomnień z podróży dla mnie, to jednak wiem, że wywołane zdjęcia są o wiele bardziej magiczne, i że warto byłoby je mieć także w wersji "papierowej" :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your post. He is so great...

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  9. Love-ly post !! nice collection of photos...
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/paris-photobook.html

    I just followed u, hope u follow back too :)

    have a great week !!
    love, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  10. Za niedługo będę zmieniać swój pokój i planuję całą ścianę przeznaczyć właśnie na zdjęcia - uwielbiam je, to tak, jak gdyby wspomnienia cały czas były z nami ... w dodatku te najpiękniejsze ...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam do mnie ♥
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i efektowne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń