środa, 8 lutego 2017

I can't quit you

Zima na dobre zagościła, a nawet zbyt dobrze. Dzisiejsza pogoda przeszła moje oczekiwania, dobrze, że do szkoły jakoś udało normalnie mi się dotrzec. Fajnie jak popada trochę śniegu, a pogoda jest słoneczna bez zachmurzeń. Niestety rzadko jest tak jak sobie tego zamarzymy. Tak samo jak w życiu, nie zawsze będzie tak jak będzie chciał człowiek. Nie chcę mi się tego robić, ale muszę. A przynajmniej tak wszyscy zazwyczaj zakłądają, że muszą. To wybór każdego z nas jak ułożymy sobie życie i jedyną osobą, którą możemy winić za to jak nasze życie wygląda to właśnie my. Niby mam jeszcze dopiero te kilkanaście lat, ale zdaję sobie sprawę, że czasem muszę "spiąć dupę" w niektórych sytuacjach. Wcześniej, czy później i tak życie da mi w kość.
Zapraszam na instagrama i tumblra






Serdecznie zapraszam
maaddami.blogspot.com


9 komentarzy:

  1. fajnie, że jest zima ale mrozy mogłyby odpuścić bo już niedługo kończą mi się ferie i jakoś do szkoły muszę chodzić :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście do szkoły mam parę kroków, więc zima mi nie straszna :D
    Ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://monkeyywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia, ja już kilka razy miałam problem z dotarciem do szkoły. Zaobserwowałam Cię na insta :)
    Pozdrawiam cieplutko :D
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci, ze juz w niektorych sytuacjach zycie daje w kosc, masz dobre podejscie, trzeba "spiąć dupę"!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, to my jesteśmy odpowiedzialni za swoje życie i za to jak ono wygląda

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. zima, zima, ciągle zima... a gdzie moje lato ?
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń