piątek, 6 stycznia 2017

We don't wanna stop

Witam po sylwestrze. Jak tam długo leczyliście kaca? Dobra żartuję, pewnie wielu z was jest jeszcze niepełnoletnia, więc nie mówmy o alkoholu. Chociaż i tak na pewno większość sobie pije przed 18, jest to dla nich normalka, ale myślę, że warto poczekać do dojrzałego wieku, że by już nie być takim zepsutym. Niech każdy robi jak chce, ja nikogo nie pouczam. A w nowym roku chyba się nic nie zmieniło, oprócz tego, że napadało mnóstwo śniegu i wreszcie prawdziwa zima się jakoś ujawniła. Mam nadzieję, że będzie piękna pogoda i duże płachty śniegu przez ferie. Ale o feriach jeszcze lepiej nie myśleć, bo trzeba się ogarnąć do szkoły i namiętnie się uczyć. No właśnie w tej kwestii się nic nie zmieniło, a potem będzie pewnie jeszcze gorzej, bo matura i te sprawy. Lepiej nie zawracać sobie głowy takimi rzeczami, wszystko wyjdzie w praniu. A na zdjęciach moje przyjaciółki Ola i Jula, które serdecznie pozdrawiam!
Zapraszam na instagrama i tumblra









12 komentarzy:

  1. We've always been doing photos like these on the NYE, but not this year :/ Yours are great!

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos!◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne z was sa dziewczyny <3 powodzenia w 2k17 ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia!
    Obserwuje!
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Mam nadzieje, że 2017 rok będzie dla Ciebie udany ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz, dobrze fotografujesz i ogólnie masz bardzo ładny blog. Powodzenia w dalszej działalności! :)
    Zostaję na dłużej i cieplutko pozdrawiam!
    mycrazyworld00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiek to tylko liczby jeśli chodzi o alkohol, większość sięga już po niego wcześniej :) fajne zdjęcia ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. No u mnie w szkole to normalne, że każdy 16 latek sięga po alkohol i to już nie są odpowiednie ilości, co jest dla mnie słabe hah
    Ładnie wyglądacie!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń