wtorek, 31 stycznia 2017

Poznajcie Maddę

Dzisiejszy post jest trochę inny, bo nie będzie o mnie. A zdjęcia też nie są moje. Chciałbym wam opowiedzieć o jednej z blogerek, którą pewnie wielu z was już z nas. Ale chciałbym przybliżyć wam jej osobę. Madda to prawie osiemnastoletnia dziewczyna z szarymi oczami (chyba). Mieszka na wschodzie Polski i chodzi do liceum plastycznego. No i tu był początek a raczej wielki krok w przód w fotografii. Bo fakt faktem, Madda uczy się na profilu fotograficzym, jednak profil nie załatwia wszystkiego i dużo czasu poświęca jej, również po za szkołą. Na blogu znajdziecie dużo jej twórczości, jednak nie publikuje wszystkiego, bo jak sama mówi lubi oddzielać życie prywatne od internetowego. Jakie zdjęcia publikuje najczęściej? Przede wszystkim natury, tematyczne sesje z pojedynczymi osobami, lub sesje wykonane w szkole. Oprócz jej twórczości, na blogu można znaleźć trochę mody i trochę lifestylu. Sama o sobie mówi, że jest człowiekiem gotowym do działania, jeśli ma coś zrobić, to to robi, nie lubi odkładać pracy na później, zorganizowaną, powiem, że miłą z dystansem do siebie dziewczyną, starającą patrzec się poztywnie na świat i ludzi. Ja jak najbardziej się zgadzam, często z przyjemnością wchodzę na bloga Maddy oglądając jej zdjęcia. Jeżeli jeszcze nie za bardzo ją znacie, zapraszam was na jej bloga.






14 komentarzy:

  1. powiem tak, 3 zdjęcie mnie najbardziej zachęciło do tego, by zajrzeć na jej profil! niezwykle hipnotyzująca uroda, cudowna dziewczyna ;)

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę na jej bloga :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam ale już zaglądam na jej bloga ;) Obserwuję ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej, zdjęcia zachęcają by wpaść :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo chętnie zapoznam się z nową postacią :) Świetne te zdjęcia, naprawdę

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cudowne, więc z chęcią zajrzę na bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś byłam na jej bogu i faktycznie zdjęcia są przecudowne!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś na jej blogu, zdjęcia robią naprawdę wspaniałe wrażenie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam poznawać nowe kreatywne osoby! Zdjecia sa przepiekne. Zaluje ze nie mam jeszcze dobrego aparatu aby sie spelniac w tej kwestii. Super osoba z wielkim talentem! Biegne do niej na bloga :) buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jej bloga :) Piękne zdjęcia!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń