niedziela, 15 stycznia 2017

I've got to take my own advice

Za oknem pogoda dopisuje dla miłośników zimy i mroźnej pogody. sniegu jest mnóstwo, nie spowdziewałem się, że tak zasypie. Mrozy to mogłyby być trochę łagodniejsze, bo palce szybko zamarzają i ledwo ma się czucie po 10 minutach stania na podwórko. Mam nadzieję, że moje wyzwania naukowo- biologiczno-chemiczno-matematyczne będą w miarę łagodne dla mnie i nie zasypią mnie jak ten śnieg. Eh o czym ja mówię, pewnie moja nauka zasypie mnie całkowicie, że odkopać nie będę się mógł. Ale kiedy o tym myslę, to nie żałuję, że postawiłem sobuie wyzwanie takiego profilu. Od zawsze interesowała mnie biologia i chemia, a matma- może się kiedys przyda. Naprawdę mi zależy żeby dostać się na studia medyczne, niezależnie od tego ile pracy będę musiał włożyć. Wiem, ze to brzmi jak jakieś poświęcenie, ale niestety tak w życiu jest, że nic nie ma się za darmo.
Zapraszam na instagrama i tumblra.













13 komentarzy:

  1. Ambitne plany na przyszłość, powodzenia! :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie podbiło dziś moje serce
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię, że jesteś na tym kierunku. Mam znajomych na nim i za łatwo nie mają. No ale, dla chcącego nic trudnego! :)
    Pozdrawiam.

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia!
    I masz rację, nic w życiu nie ma za darmo, na wszystko trzeba sobie zapracować :)
    Powodzenia z tymi studiami ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    My blog(Click)♥
    Liczę na to, że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz jeśli sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitnie :) pamiętam, że chciałam rozszerzyć biologię ale musiałabym wtedy przejść do innej klasy i zostałam przy historii, angielskim i geografii. A teraz po liceum okazało się, że nic się z tego nie przyda haha :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, uwielbiam zimowe widoki :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zimowe widoki na zdjęciach, coś pięknego!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! ja też biegałam ostatnio z aparatem :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń