wtorek, 24 stycznia 2017

I just need some company

W świecie blogosfery 99,9 % osób posiadających bloga to dziewczyny. Tak naprawdę facetów jest cała garstka i w tej garstce jestem ja. Nie czuję się przez to jak zupełnie ktoś inny niż zwykły chłopak. Myślę, że każdy ma prawo do tego żeby założyć bloga. Ale chciałbym poruszyć troche inny temat. Wiele osób, które wchodzi na mojego bloga i pisze komentarze myśli, że jestem dziewczyną. Czy ten blog wygląda na babski, ma coś wspólnego z modą, urodą, makijażem? No raczej nie. Okej wstawiam mało swoich zdjęć, ale w zakładce about można się dowiedzieć, że jestem chłopakiem, jest nawet moje zdjęcie jeśli tak bardzo nie chce się to komuś czytać. W postach zwracam się w męskiej formie, wstawiam link do instagrama gdzie są tam moje zdjęcia. Więc do jakiego wniosku dochodzę? Że tak naprawdę gro ludzi wchodzi na mojego bloga tylko żeby się wypromować i ma totalnie w dupie co znajduje się na blogu. Wystarczą, że zobaczy się zdjęcie, albo ślicznego kanarka i już można pokazac jak jest się miłym. Dla mnie takie zachowanie to trochę brak szacunku do danego autora i nie zwracanie uwagi, że włożył to choć troche pracy. Jeżeli chcesz skomentować na czyjejś stronie, to poświęć mu trochę czasu, napisz szczerą dobrą opinię, a nie wpisuj byle co, tylko po to żeby się komuś podlizać. Jeżeli chcesz wypromować bloga to rób to w sposób uczciwy, wtedy na pewno sobie zasłużysz na uczciwy odzew. Także mam nadzieje, że już zapamiętacie, że jestem chłopakiem, no chyba, że nie przeczytałeś mojego posta, to na nic moje gadanie.
Zapraszam na instagrama i tumblra.










12 komentarzy:

  1. Wiele ludzi w ogole nie zwara uwagę na to, co ktoś pisze. Sama się na tym 'przejechałam'. Może nie w taki sposób jak Ty, ale zdarza się, że wstawiam na bloga sesje, które zrobiłam komuś, a w komentarzach jestem z tą osobą mylona. Co tu dużo mówić, w Internecie chyba każdy chce w jakiś sposób się wybić. Szkoda tylko, że często wiąże się to z pewnej rodzaju bezmyślnością, a osoba, do której kierowane są te słowa czuje się nieszanowana.
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię gdy osoby wchodzące na mojego bloga piszą coś w stylu "fajny post + link do siebie" jest to dla mnie brak szacunku no bo przecież po co ma ktoś wchodzić na mojego bloga tylko by napisać dwa nic nie znaczące i wogóle nie nawiązujące do treści posta słowa. Mega podobają mi się zdjęcia, czym je wykonujesz? Na twoim blogu jestem pierwszy raz, ale spodobał mi się i oczywiście obserwuję! Będę tu na pewno zaglądać częściej. Pozdrawiam! :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama często się zastanawiam czy niektóre osoby naprawdę czytają to co piszę w danym poście czy sam tytuł bo komentarz jest albo totalnie z innej beczki albo składa się z jednego zdania "Świetny post" lub "Zgadzam się z tobą", za pewne nawet nie wiedzą z czym się zgadzają ale okej. Sama kiedy komentuje jakiś blog to czytam o czym jest post i staram się trochę więcej od siebie dodać bo co z tego, że napiszę "fajnie, masz rację" wtedy przynajmniej mnie te komentarze wcale nie cieszą. Powodzenia w dalszym prowadzeniu i cierpliwości bo czasem jest ona nam potrzebna;) A dodatkowo Cię zaobserwuję bo tak! I zapraszam do siebie:)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia dlaczego ktoś może myśleć, że tego bloga prowadzi dziewczyna jak już przy samym dodaniu komentarza widnieje Twoje męskie imię haha :D. Nie lubię jak ktoś pisze bezsensowne "świetny post" i wkleja lina do bloga czasem dodając że obserwuje a tak naprawdę nie. Smutne ale prawdziwe...

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wiesz kto czyta notkę, a kto nie. Nie lubię też, gdy na moim blogu pojawiają się komentarze typu "kopiuj-wklej", niektórzy po prostu nie szanują pracy innych. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często napotykam się na komentarze 'kopiuj-wklej'. Jest to po prostu brak szacunku do autora, tak jak napisałeś. Jestem ciekawa jak dalej rozwinie się twój blog, więc obserwuję. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie to po prostu śmieszy, często publikuje zdjęcia modelek, czytam wtedy jaka ja to jestem ładna i fotogeniczna, zwłaszcza, że w tekście zawsze wspominam o tym, kto jest na zdjęciach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka prawda. Większość osób wchodzi na blogi i nie czyta postów.. napisze coś na odwal się i tyle.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. To przykre, że sporo ludzi nie czyta tego co ktoś ma do powiedzenia. Spotkałam się również z tym u mnie na blogu. Ostatnio dodałam zdjęcie spódnicy, która szyje a jakaś dziewczyna napisała mi, że fajna bluzka. Wyraźnie w poście było napisane co to jest. Przykro mi gdy czytam takie komentarze, bo dużo serca wkładam w pisanie tekstów na swoim blogu. Nie raz wystarczy fajne zdjęcie i już można skomentować "fajne zdjęcie", proste i banalne, ale też nie do tego służą komentarze. Przynajmniej ja mam takie zdanie. Oczywiście, jeżeli w poście są same zdjęcia lub nie ma się do czego odnieść to rozumiem ale gdy poruszany jest jakiś temat to wypadałoby skomentować we właściwy sposób. Pozdrawiam :) ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to masz rację większość blogów piszą dziewczyny ale ja nie widzę w tym nic złego ale to ,że większość ludzi się reklamuję i nawet nie czyta moich wpisów to już po woli zaczyna mnie denerwować :) Cudne zdjęcia ;D
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, 99,9% użytkowników blogosfery to dziewczyny i dokłanie taka sama część czyta tylko tytuł wpisu i dwa pierwsze zdania. Smutne, biorąc pod uwagę fakt, że tak bardzo staramy się, pisząc każdą literkę wpisu... Ale choćby pisać tylko dla tej 0,01% czytelników, nie zrezygnuję z blogowania ;) Ty też się nie zniechęcaj ;)

    PS. Dostałeś w końcu moją odpowiedź? Chyba ostatnio skrzynka pocztowa trochę szwankuje...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń