sobota, 12 listopada 2016

We do whatever we wanna do

Każdy na codzień używa czegoś takiego jak internet. Wchodzimy na wszystkie social media typu facebook, instagram, a od jakiegoś czasu jest snapchat. Mimo tego, że już wszyscy mają snapa, to i tak to "najnowszy wynalazek" jeśli chodzi o komunikację przez internet. Wydaję mi się, że każdy w jakimś stopniu jest uzależniony od tego wszystkiego. Wrzycamy wszystko co się da, od swojego psiaka, do obiadu, który nawert nie jest jakiś wykwintny (wiecie o co mi chodzi). Czasem mam wrażenie, że ludzię stają się w sieci trochę innymi osobami niż w realu. Zamykają się w swoim świecie, stają się tam trochę pewniejsze siebie. Myślę, że ja osobiście nie udaję tutaj nie wiadomo kogo- jestem skromnym, mało pewnym siebie człowiekiem, który przy nikim się nie wywyższa. Dlatego myślę, że jeśli ludzie chcą w jakiś sposób mieć przyjemność z internetu, to niech wykorzystają go w sposób w miarę zdrowy. Przecież za oknem jest piękna pogoda, może czasem lepiej podziwiać uroki natury, zamiast udawać niewiadomo kogo.











modelka- Julia Astapczyk


11 komentarzy:

  1. Doskonałe podsumowanie! Modelka także doskonała. Pozdrawiamy :) MTIB

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, maja taki fajny klimat! ;) Co do wpisu to masz rację, chyba większość ludzi jest w jakimś stopniu uzależniona od internetu, ale na szczęście sa tez ludzie, którzy wola wyjść na dwór ;D

    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda modelka :) Cudowne jesienne zdjęcia!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka śliczna jak i zdjęcia! Dobrze napisałeś :)


    Zapraszam do posta o prezydencie USA, co obiecał Polakom?
    http://sakuranokii.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodobał mój blog zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdj takie typowo jesienne a modelka bardzo ładna :D
    Pozdrawiam♥♥

    http://blondbme.blogspot.com/2016/11/today-is-perfect-day.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!

    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc!
    Wystarczy kliknięcie TUTAJ. Wiem, że mogę na Ciebie liczyć! :)
    >> KLIK KLIK KLIK <<

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz coraz lepsze zdjęcia, brawo! :) Co do tych wynalazków XXI w. to masz rację, choć sama nie mam Snapa i wale mnie do niego nie ciągnie jest Instagram i mnóstwo innych apek, które pochłaniają nas :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sesja w jesiennym klimacie. Co do treści masz rację, każdy z nas jest w jakiś sposób przywiązany, uzależniony od internetu.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Ja ostatnio mam odwyk, jeżeli tak to można nazwać. Usunęłam z telefonu aplikacje fb i messengera. Został instagram na którego wchodzę raz na ruski rok, no i snap. Jedyne źródło komunikacji z ludźmi w moim przypadku. Nie lubię tego, że jakieś portale zaczynają mnie wciągać i tracę na to czas. Nie wrzucam swojego śniadania ani każdej minuty z życia, jak niektórzy haha :D Ale i tak czuję się w pewnym sensie przywiązana do internetu - bo łatwiej wejść przez komputer i poszukać informacji (choćby w wolny weekend), niż zasuwać do biblioteki :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń