czwartek, 13 października 2016

It's your life

Każdy z nas jest w jakoś wyjątkowy, inaczej wygląda, inaczej się ubiera i lubi co innego. Ale myślę, że w swoich zachowaniach jesteśmy trochę podobni, trzymamy się w danych grupach i robimy podobne rzeczy co nasi koledzy i koleżanki. Jeśli chodzi o mnie, to myślę, że rzeczywiście w danych sytuacjach idę w grupie ze wszystkimi i stoję za nimi murem, ale jeśli chodzi o moją fotografię i bloga to myślę, że odstaję od reszty. Robię trochę inne rzeczy niż moi rówieśnicy w liceum. Myślę, że dużo osób z mojego otoczenia widziało moja "twórczośc", ale nie znam za bardzo opinii na ten temat. Mam nadzieję, że w komentarzach piszecie szczerze o moim blogu, bo dostaje wiele miłych słów. Bardzo mnie to motywuje do dalszego działania. Dlatego dziękuję za każdy szczery i miły komentarz, bo potem je czytając od razu poprawia się humor.













18 komentarzy:

  1. Według mnie zachowanie człowieka zależy od sytuacji i położenia w jakim się znajduje :). Świetne zdjęcia :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zachowanie zależy raczej od sytuacji w jakiej się znajduję ;) Czasami podążam za grupą, a gdy jestem w innej sytuacji wyrażam swoje zdanie. Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. tak naprawdę każdy z nas jest inny i wyjątkowy ;) urocze zdjęcia
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiołki przesłodkie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może Ci się spodoba :)

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Muszę przyznać, że bardzo spodobało mi się ich wykonanie i kolorystyka. A te konie podbiły moje serce! To najpiękniejsze zwierzęta na świecie. Cudeńka!
    Z pewnością będę tu wpadać częściej! Czekam na kolejny post :D

    https://lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piękne konie :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest to, że robisz to co lubisz i nie patrzysz na innych. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!Zwierzęta pięknie wyszły na tych zdjęciach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie na blogu pierwszy raz, ale podoba mi się tu. Ja postanowiłam kierować się takim mottem: dawaj dobro innym, bo ono kiedyś do Ciebie wróci. Jestem w podobnym położeniu jak ty, wiem że dużo znajomych widzi co robię, ale nie znam ich opinii. Może nawet lepiej, że niektórzy nic nie mówią niż mieliby krytykować to co ja robię

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie każdy z nas jest inny i właśnie to czyni każdego z nas wyjątkowym! Trochę masło maślane, lecz taka prawda haha Cuudowne zdjęcia, pierwszy osiołek skradł moje serce!!! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, aż nabrałam ochoty, by wybrać się do ZOO! :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi się wizyty w zoo zachciało <3
    Uważam, że to że różnisz się od reszty prowadząc bloga sprawia, że jesteś wyjątkowa :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :D
    Gabrielle♥♠♣

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywne słowa zawsze motywują, co do zestawu zdjęć, to jest kilka fajnych ujęć, chociaż mogłobyć jeszcze lepiej. Osobiscie podoba mi się to pierwsze z koniem, nie biegnący źrebak tylko to pod nim. Fajna zachowana kompozycja raz to z osiołkami. Gdzie są dwa, wielki plus, ze nie uciąłeś ucha temu który skubie trawę. Wiem, ze przy pracy ze zwierzętami jest trudno uchwycić to co się chciało bo często nas nie słuchają
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń