piątek, 26 sierpnia 2016

That goes the alarm ringing in my head

Już powoli niestety zbliżamy się do końca wakacji. To już ostatnie letnie promienie słońca, beztrosko spędzony czas i brak obowiązków. Niedługo juz zacznie się jesień, spadną liście i trzeba będzie się pożegnać z zielenią wokół nas. No dobra trochę się rozpędziłem, jeszcze trochę będzie słonecznej pogody, także korzystajmy póki możemy. Najważniejsze jest to, żeby na koniec wakacji być pewnym tego, że wasze wakacje były wspaniałe i przeżyliście duzo fajnych przygód. Bez sensu jest myślec ciągle o tym, że już zaraz szkoła, będzie stres itd. Rok szkolny tez nam pewnie szybko przeminie, dlatego najważniejsze jest by cieszyc się z danej chwili, bo jak moje motto bloga mówi- jutro to tajemnica. W moim przypadku chyba się sprawdza.
Niedawno założyłem instagrama, więc możecie mnie dodawać- @meffedronn. Wkrótce będę dodawać dużo zdjęć i się ta tablica zapełni.












15 komentarzy:

  1. Przez tego ptaszka trochę zaleciało mi wielkanocny klimatem :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, niestety byłam w irlandii przez całe wakacje, pojutrze wracam i nie wykorzystałam ich wcale. No ale jak to zrobić jak przez całe 2 miesiące było poniżej 20 stopni i deszcz?

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to zabawka :) Wielkanocny klimat, haha.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjęcia! Po zobaczenia pierwszego myślałam, że to figurka... A tu zaskoczenie! To żyje 😂
    Jeszcze raz: mega zdjęcia
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację powinniśmy cieszyć się chwilą. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie urocze zdjęcia, ten mały ptaszek jest przesłodki ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kanarki <3 A jeżeli chodzi o ten stres przed szkołą- no tak, lepiej się nie zastanawiać tylko żyć tu i teraz, choć przyznam, że czasem bywa ciężko, bo zawsze napatoczą się jakieś myśli : P
    Pozdrawiam i życzę udanej resztki wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze miesiąc wakacji :P

    Zapraszam http://niedoskonaleidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego ptaszka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi został jeszcze miesiac wolnego ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten rok szkolny będzie jednym z najlepszych, ale i z najgroszych! klasa maturalna... :) jednak wakacje dobrze spędziłam i nie mogę na nic narzekać :) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten ptaszek. Niestety już jutro szkoła.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń