czwartek, 4 sierpnia 2016

Go off on them

Do końca wakacji został jeszcze miesiąc, a i ak w telewizji trabią o przyborach szkolnych od jakiegoś tygodnia. Trzeba będzie znowu kupować podręczniki, a potem przyzwyczajać sie do codziennej rutyny wstawania rano, chodzenia do szkoły odrabiania lekcji, albo jeszcze na korki. Wielu z was pewnie będzie juz zdawała maturę w tym roku. Ja idę do drugiej klasy i zaczynam rozszerzenia z biologii, chemii i matmy. Mam nadzieję, że uda mi sie to wszystko ogarnąć. Za każdym razem kiedy ma się zacząć rok szkolny powtarzam sobie, że w tym roku się przyłożę. Wychodzi jak wychodzi. Ale myślę, że nie ma co się na siłę starać byc najlepszym. Najważniejsze jest byc zadowolonym z samego siebie. A to, że inni mogą być lepsi, to naturalne i tego zmieniać nie musimy.













modelka- Julia Astapczyk



16 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza dziewczyna jaką widziałam w życiu! Podziw dla modelki i fotografa za wspaniałe ujęcie tej niezwykłej urody

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażenia w kwestii zdjęć, też w tym roku idę do drugiej klasy. Ja za to będe mieć rozszerzony polski i historię sztuki, ale też będe mieć więcej fotografii czy malarstwa więc są też plusy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz w krótkich włosach!!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja idę do maturalnej klasy w tym roku, profil mat-fiz-inf :P
    Z doświadczenia wiem, że druga klasa jest najtrudniejsza, bo pojawia się najwięcej nowego materiału, klasa pierwsza to w większości powtórka z młodszych lat, a trzecia - powtórka przed maturą. Powodzenia z rozszerzeniami, na pewno dasz radę! :)
    Poza tym, prześliczne zdjęcia i stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelce pasuje spódniczka do włosów :D Udanych wakacji :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam :
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Ja też co roku powtarzam sobie, że się przyłożę :P

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się strasznie boję tego co będzie po wakacjach, także na chwilę obecną staram się o tym nie myśleć. Świetne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze Ci wyszły zdjęcia! I oczywiście, że za każdym razem jesteśmy coraz lepsi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się jeszcze nie myśleć o szkole, na ile się da, trochę ułatwia mi to fakt, że obóz wakacyjny dopiero przede mną :D Też idę do 2 klasy, ale ja jestem na humanie, więc rozszerzam polski, historię i prawdopodobnie wos i w sumie się cieszę, bo wreszcie będę mogła się skupić na przedmiotach, które mnie interesują. Dziewczyna na zdjęciach jest przepiękna, wow, naprawdę dawno nikt mnie tak nie zachwycił urodą! Cała sesja jest bardzo profesjonalna! Podobają mi się bardzo te fotki :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już chcę 1 września :D świetne zdjęcia :) nikolaprzybysz.pl-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty photos. :) Your outfit is nice!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja kochana i uroda. A co do wakacji to fakt one zawsze szybko lecą jak i każde wolne od pracy czy szkoły.
    Najgorszy fakt jest w tym ,że zawsze piękna pogoda jest kiedy się wraca do szarej rzeczywistości bo w tym roku nam lato nie służy.

    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja i ta marchewkowa spódnica z kieszeniami-genialna :)
    zapraszam <3 http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń